الجمعة، 20 مارس 2009

sorry


انا آسفه ..

انا معرفش هي لمين ..

ولا ليه ..

بس انا حاسه اني لازم

اآسف ..

يمكن عشان..

ضيعت حاجات كتير من ايدي ..؟؟

عشان ظلمت نفسي كتير ..؟؟

عشان عملت حاجات لناس مايستحقوش ..؟؟

عشان خليت ناس ماتسواش تبهدلني .. ؟؟

عشان اديت ناس اكتر من مقامها .. ؟؟

عشان تجاوزت حاجات كنت رفضاها .. ؟؟

عشان عاطفيه زياده .. ؟؟

عشان لما بحب .. بحب اوي ..؟؟

عشان مش بحب اجرح حد .. ؟؟

عشان باجي علي نفسي عشان خاطر ناس كتير ..؟؟

عشان .. عشان .. لو اعدت اكتب هكتب للصبح ..

عشان كده انا بس ..

آســـــــــــــــــــــــــــــــفه .. اوي .. !!

11 Comments:

  1. عاشقه وغلبانه said...
    انا اســـــــــــــفه ليا وليكي
    شوفي لو عندك اي حد تاني نعتذرله سوا

    انا زيك بالظبط
    بس اكتر حد عايزه اعتذرله اني بهدلته معايا هو احساسي بذاتي

    مش عارفه لحد دلوقتي اصلح غلطي في حق روحي ازاي...؟؟؟


    تحياتي
    عصر الجنون said...
    حلو الاسف اوى

    عشان بيبقى بدايه حل مشاكل كتير خصوصا اللى مع النفس

    وانا حقولك زى منى زكى فى كده اوكى

    تقبلته kap:
    simply me said...
    حبيبتى واختى ثلوج
    لاتاسفى على خير عملتيه لاحد
    ولا تاسفى على اساءه حصلت ليكى

    طبيعى اننا فى الحياه بنفرح ونزعل
    المهم اننا نتعلم من خبرتنا مين يستاهل الحب والتضحيه ومين مابيقدرش ده

    وحبى نفسك وحبى تريحيها
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    عاشقه و غلبانه
    --------------

    اولا: منوراني يا جميله و مبسوطه انك تردي عندي هنا..

    ثاليا:انا زيك بالزبط و الملي ..

    نفسي اجيب اكبر هديه لنفسي..

    واعشيها في افخم مطعم في البلد ..

    واشربها نسكافيه ساقع في كوستا عباس العقاد ..

    عشان بس اعرفها اد ايه انا اسفه في حقها

    :(
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    mona@ser
    ------

    هههههههه من زكي ..

    حببتي مني زكي دي اوي ..

    عاوزه الحرق :D

    يا ريت فعلا اقبل آسفي لنفسي

    بس عشان اقبله لازم مااكررش نفس الغلط تاني ..

    صح ..

    تحياتي يا حبي .. :)
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    bondka
    ------

    وحبى نفسك وحبى تريحيها

    نفسي يحصل كده ..

    بس مش عارفه خااااااااالص..

    :(

    ادعي لي يا حبي ..

    :(
    عمك ياض said...
    بجد بوست حلوه وبسيطه
    اوعي تندمي على حاجه انتي عملتيها وعارفه انه كويسه وصح
    Hanan w Haneen said...
    tamam tamaaaam :) me 2 sorry leke w le2y 7ad za3lan menne :)
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    عمك ياض

    --------
    متشكره ليك مرورك .. :)
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    nona angel
    --------

    thx sweety

    me 2 so sry 4 gave my hunyy

    mwaaaaaaah
    Ranim Ayman said...
    ثلوج يا حبيبتي انا لا اقدر علي ان اتخيلك بس مجرد تخيل مكتئبة او حزينة انا طول الوقت حساكي بتضحكي وبتبتسمي زي بنت خالتك مبتسمة دائما وعلشان خطري متزعليش

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates