الثلاثاء، 3 مارس 2009

احاسيسي انا .!!

هو ليه مشكلتي ثانويه.. رغم انها اساس الاساس؟؟huh.gif

_____

ليه الموضوع ده شاغل تفكيري اوي اوي.. كده.. unsure.gif
_____


لعله خير.. طبعا مافيهاش كلام..smile.gif

_____

مش هاروح هناك تاني عشان بكتئب .. و بندم علي حالي..

_____

درجتين في الميه.. هي الفرق بين التعاسه و الفرح.. مش هقول غير كله بأمر الله..noor.gif

_____

خايفه موت اخد الخطوه دي و اندم زي قبل كده..blink.gif

_____

افتكرت حد يا ريتني ما افتكرته..mad.gif

_____

نفسي اطلع علي جبل و اضرخ واقول يا رررررررررررررررربdo3a2.gif

_____

جوايا بركان هينفجر في اي لحظه.. بس مش قدام حد..adam.gif

_____

مشاعري مقيده لحين وقتها الصحيح..nocomm1.gif

_____

نفسي يوم من ايامك يا رضوان يرجع تانيsadbye.gif

_____

مش متخيله ان ممكن في يوم افكر اعيد الي حصل ده تاني .. استحاله..crazy.gif

_____

الجو بارد جدا.. hanan2.gif

_____

لو مش عاوز تتحير اوعي تصاحب القصير..tooth.gif

_____

وحشني جدو عبد الوهاب اوي.. كان نفسي يشفني و انا عندي 18 سنهphoto-10909.gif

_____

ربنا يخلي لي جدو احمد old.gif

_____


لا مش هسمع كلام حد.. كلهم مش فارق معاهم اعيد تاني..violet.gif

_____

ايوه صحتي بمب الحمد لله hakom.gif

_____

نفسي في بازوكا عشان اخلص من الظلم 0211.gif

_____

ونفسي في طبانجه صوغيره كده و اخلص من الدنيا kill.gif

_____

ايوه بتكسف ..979017911.gif

_____

نفسي في بيتزا بالزعتر..eat.gif

_____

نفسي في بيبي مروان بقيyoung.gif

_____

امتي هرقص رقصه الفرح بقي..؟atyaf.gif

_____

وامتي ماما و اخواتي هيعملوا كدهcatroz.gif

_____

نفسي ادخل خناقه net4.gif

_____

نافوخي يا عالم das2.gif

_____

فين ايام ترايدنت marawita.gif

_____

خلاص تحررت من الغباء و السذاجه..yahoo.gif

_____

محدش فاهم..thumbdown.gif

____

اغبييييييييييييييه mody.gif

_____

محدش بيفكر بمخه.. كله بيفكر برجله او جزمته ..der.gif

_____

عاوزه حد يجيب لي ورده حمرا giveroseaq3.gif

_____

نفسي اتلم مع ناس بحبهم تاني بقي039.gif

_____

best freind friends.gif

_____

نفسي احط تقويم علي سناني.. farh.gif

_____

منتظره فرجك يا ربي.. و اعلم انه قريبbosy.gif

_____
نفسي في اجازهhonda.gif

_____

اضحك الصوره تطلع حلوه..commerce.gif((مش للدرجه دي))

_____

بجد؟؟ حقوق عين شمس؟؟blink2.gif

_____




معلش رخمت و طولت البوست ده.. بس بجد ارتحت اما كتبت كده.. ارجو محدش يمل..0261.gif


تحياتي..wub.gif

9 Comments:

  1. حواء said...
    ههههههههههههههههه
    أنا عن نفسي مملتش
    بس مش عارفه انتي مالك بالضبط
    عايزه تطلعي مشاعرك المحبوسه في وقتها المناسب ولا بتعاني من الوحده
    ولا ايه بالضبط
    ولا كله مع بعضه
    مش عارفه احدد مالك
    simply me said...
    امل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟
    دانا مركزه جدا عشان افهم ايه اللى بيحصل

    شكلك كده عندك مواقف حصلت معايا قبل كده

    بجد بجد موقف بايخ ورزل
    بس متهيئلى عدى وقت التفكير ده يا ثلوج
    ده احنا على اخر السنه اهو

    وبعدين يا حبيبتى كله محصل بعضه
    يعنى انا لما دخلت طب هموت من الفرحه ده انا نفسى ادخا هندسه
    هههههههههههه

    افرحى يا ثلوج فى احلى ايام عمرك وماتفكريش فى الماضى
    واعملى صداقات جديده وفرفشى كده
    وان شاء الله الفارس جاااااااااااى بس بيكوى البدله :)


    ربنا يريح قلبك يارب
    Sweet Violet said...
    انا تووووووووووووهت

    هو مين فين ليه و امتى اصلا

    بس كويس انك ارتاحتى فى الاخر .. بس انا عايزة تعويض على لفه الدماغ بقى هه
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    حواء
    -----

    كويس انك ما ملتيش عشان انا مليت :D

    لا يا بنتي كل ده احساسي وحده علي مشاعر محبوسه علي علي.. ميت حاجه يعني

    ما تخديش في بالك:)

    اسعدني مرورك يا حلوتي..
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    bondka
    ------

    ههههههههههههه

    حلوه حكايه العريس الي بيكوي البدله دي..بس مش ملاحظه انه اتأخر شويه

    يعني يبعتها دراي كلين اسهل ..:D


    وربنا يريح قلبك انتي كمان يا قمر..

    اسعدني مرورك يا حببتي..
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    sweet violet
    -----------

    هههههههههه معلش خيرها في غيرها..

    هههههههههههه

    اسعدني مرورك يا حببتي..
    toka said...
    نمل لا طبعا انتى بتهرجى عمرنا ما نمل منك يا حبى (l)(k)
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    toka
    ----

    ثانكس سويتي (L)
    Ranim Ayman said...
    ماشاء اللة ما شاء اللة ماشاء اللة ثلوج كل مااقراء بوست اقولك ما شاء اللة ما شاء اللة اية الحلوه دي بس واللة البوست ده يهبل ما شاء اللة (اقرائي التعليقات وشوفي كتبتلك كام ما شاء اللة )وانتي تعؤفي ان بلوجت احلي بلوج في الدنيا هي خليط من المرح علي التدين علي الكئبة بس انا سوبر رنيم هشيل الكائبة منك خالص بجد ما شاء اللة ربنا يحققلك الي نفسك فيه وانا مش بقدر اقراء حاجة تعجبني غير لما اعلق انتي عرفاني طبعا ويارب وتزهقيش من التعليقات وبجد الي مش هيدخل البلوج بتاعتك يبقي هو الخسران ولسة بشجع وقول ثلوج هوهو ثلوج هوهو بجد البلوج مسخرة ويارب يا حبيبتي ميزعلك حد خالص والي زعلك هقتلة وبذات عريس المستقبل هبدلوه لو قالك نصف الثلاثة كام هههههههههه ربنا يبارك فيكي

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates