السبت، 14 مارس 2009

:(



i never needed afriend .. like I do now

sadbye.gif

مش عاوزه حد يفهم غلط

طبعا .. طبعا

انا عندي

اصحاب كتير جدا

وكلهم بحبهم اوي

وكلهم معايا علي طول

حتي الناس الي ماشفتهمش

لايــــــــف

زي اصحاب المدونه

او الفيس بوك

او المنتدي

و طبعا صحاب الكليه

وصحاب المدرسه

واقاريبي

يعني مش محتاجه حد الحمدلله

طبعا بتقولوا امال

البوست ده ليه

اقول لكوا

اني محتاجه حد

مش عارفه مين

وليه..

بس محتاجه حد

عشان كده جيه

علي بالي المقطع ده

وده كان من اغنيه

حسيته هو الي لايق

لكن مش عاوزه حد

ياخده بالمعني الحرفي

ماشي..

المهم

نرجع للموضوع الرئيسي

هو ممكن حد يعرف حد

يعرف يحل مشكلتي ؟

دي مشكله صعبه

جهل حالتي

يعني اما اكون مش

عارفه مالي

دي مشكله

لازمـ ابقي عارفه

مشكلتي..

عشان اعرف احلها

والمشكله

اني معرفش ايه

المشكله

عشان احل المشكله

وبالتالي

بقي عندي مشكله

اني مش عارفه ايه المشكله

وكده بقي عندين

مشكلتين

blink.gif

غالبا بدأت

اخرف

..

يالهوي

هو م الاخر

انا مخنوقه

ومش لايقه حته اهبل

فيها

غير مدونتي الحبيبه

wub.gif

وانا محتاجه

حـــد

اي

حــد

بس حد

يملا الفراغ

غالبا فهمتوني

979017911.gif

صح؟؟

الي مافهمش

يمشي من هنا

afa.gif

مش عاوزه غباء



..

biggrin.gif

3 Comments:

  1. Sweet Violet said...
    هههههههههههههههههههههههههه

    لالالا انا فهمت انا

    يعنى هفضل هيييييييييييييييييه

    ان شاء الله ياقمر يجى اللى يستاهلك و يقدرك و يملى حياتك كلها حب و سعادة
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    sweet violet
    -----------

    ايوه انا احب الادعيه دي اوي

    :D

    thx sweety

    :))
    Ranim Ayman said...
    قالتلك اعملكم رحلة مع المدرسة الي طبيب نفسي يعرف يحل المشكلة الي انت مش عرفها وماشاء اللة واللة اكبر علي المدونة وطبعا زهقتي مني واول ماتشوفيني هقوليلي رنيم كفايااااا تعليقات انا عرفة اني كده بمملي عليكي المدونة علشان متقعديش لوحدك مع ان انتي معاكي ناس كتير بس مش مشكلة ومش هقدراقولك حاجة غير يارب اشوفك عروسة امورة

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates