الثلاثاء، 3 مارس 2009


انا كوكب ماشي لوحده.ومافيش للوحده .. حدود ..

7 Comments:

  1. حواء said...
    السلام عليكم
    انا اول مره ازور مدونتك
    وعجابني ايوي حكاية ان مفيش ولا ولد يكتب كله هنا
    بس مش عارفه انتي مكتئبه ليه كده
    عارفه لو عرفتي بلوتي هتهون عليكي بلوتك
    بس انا متفائله جدا وبعيش في اي ظرف
    تحياتي
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    اولا ده شرف كبير و عظيم ليا يا حببتي

    انك تزوري مدونتي.. ثانيا

    موضوع الاكتئاب ده و الله انا بس حاليا بمر باوقات عصيبه شويه فا بعبر عنها هنا عشان اعرف اتعايش معاها..

    لكن صدقيني ازمه و تعدي يا حببتي و ابقي كويسه..

    وانتي كمان يا رب تبقي كويسه و ازماتك تعدي يا رب..

    و تبقي من زواري الدائمين :))
    simply me said...
    كلنا بنحس بالوحده فى وسط الناس
    وده احساس مزعج جدا

    ربنا يصبرك عليه وتخرجى منه سريعا
    simply me said...
    ثلوج حبيبتى
    انتى ليه مش بتكتبى عنوان للبوست
    انا بعرف بالصدفهانك كتبتى حاجه جديده عشان مافيش عنوان بيطلع

    بس براحتك يا قمر
    انا برضه بحب اقرا بوستاتك
    حتى لو من غير عنوان
    :)
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    بندقتي حببتي

    ---------

    ربنا يخليكي يا حببتي ربنا يفرج عني و عن كل التعساء

    :D

    وحبيبه قلبي خلاص هبقي اكتب عنوان ماكنتش اعرف الموضوع ده عشان بيسعدني و يشرفني و يخليني مزقططه انك يا حببتي تقرئي بوستاتي..

    ربنا يخليكي ليا يا قمر..(L)
    Sweet Violet said...
    امممم معاك ان الوحده مالهاش حدود بس ده لو احنا عايزين نسيبها كده

    ممكن الانسان يحط بايده حدود للوحده صدقينى

    عايزة بوست متفائل ياقمر انت اصلا شكلك شقيه .. بطلى اكتئاب بقى (:
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    sweet violet

    ----------

    ايوه سعات الوحده بيبقي لها حدود

    اما بنلاقي حد معانا بجد..

    لكن للاسف الناس تايهه في دنيتها محدش بقي مع حد زي الاول..

    لكن و لا يهمك يا قمر.. قريبا جدا-انا عارفه- هتلاقي بوست

    مزقطط و مفرفش عشان نكدتكوا معايا معلش بقي


    تحياتي يا قطه..;)

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates