الاثنين، 9 مارس 2009

النهارده عيد ميلادي .. wub.gif بصراحه مش مصدقه.. انا اليوم ده بستناه من السنه للسنه .. ده اجمل يوم في السنه كلها ..kez09wh7.gif عارفين بقي عندي كام سنه .. 18 nesta.gif يااااااااااه تتخيلوا ..؟؟Untitled-1.gif
18 سنه.. وانا احمل نفس الاسم ..

18 سنه .. وانا عايشه مع نفس العيله ..

18سنه .. عدوا بحلوهم و مرهم((المر اكتر)) ..

18 سنه .. كل يوم كنت بتعلم حاجه جديده ..

18 سنه .. في حاجات كبرت جوايا و حاجات تلاشت ..

18 سنه .. في ناس كبروا في نظري و ناس استحقرتهم ..

18 سنه .. في لحظات كتير اوي كنت بستناها .. بعضها جيه .. و بعضها لا..

18 سنه .. تمنيت ملييييييييييييييون امنيه .. و نصهم راحوا في الهوا ..

18 سنه.. اتعلمت معني ((القابض علي دينه كالقابض علي الجمر))..

18 سنه .. ادركت -اخيرا- ان في ناس مش ممكن يبقوا زي ما احنا عاوزين..

18 سنه .. عرفت ان ليس كل ما يتمناه المرء يدركه او.. لا شيء يتمناه المرء يدركه..

18 سنه .. عرفت ان الحياه مجرد مكان غبي يفرض علينا ظروف اغبي..!!

18 سنه .. عدوا هوااااااااا و خصوصا ايامي الحلوه فيهم..


18سنه .. وحشني ناس كتير قابلتهم خلالها..

18 سنه .. نفسي الجاي يكون احسن منهم..

18 سنه اتغير حاجات كتير اوي خلالهم ..
و اتغير ناس كتير من حوليا ..
ناس قلت احسن.. و ناس قلت ياااااااه وحشوني
sadbye.gif..
يومـ عيد ميلاديـ السنهـ ديـ عنديـ املـ كبير يبقيـ مختلفـ .. اتمنيـ و ادعوا ربيـ انـ امنيتيـ تتحققـ ..do3a2.gif




وكل سنه و انا طيبه يا رب.. !!



18 سنه مش ناسيه و لا لحظه فيهم.. ولا شخص شفته فيهم ..

7 Comments:

  1. simply me said...
    كل سنه وانت طيب يا جميل
    18 سنه سعاده يا رب
    وعقبال العمر الطويل كله سعاده وفرحه


    يلا بقى هاتى لنفسك هديه حلوه كده واكتبى عليها من بندقه
    :)

    وكل سنه وانت طيبه جدا جدا خااااااالص
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    bondka

    --------

    حبيبه قلبي اول واحده تهني هنا علي البلووووج

    متشكره يا قمممممممرررررررري

    وانا مش هجيب هديه .. انا بس هفكر نفسي انك صحبتي

    ودي عندي اغلي هديه و اغلي من اي حاجه تانيه..

    ربنا يكرمك يا حلوووووتي

    :)
    toka said...
    اية الكلام دة دمعتى حتفر يا بنتى مش معقول كدة .....

    وعلى العموم كل سنة وانتى طيبة يا احلى اخت فى الدنيا (L)(k)
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    toka
    ----

    هيهيهيهي لا امسحي دموعك يا امال

    وانتي طيبه يا كوكا ..

    (L)
    Sweet Violet said...
    كل سنه و انتى طيبه ياقمر و ان شاء الله السنه دى تحققى كل اللى بتتمنيه

    معلش جت متاخر بس و الله ظروف غصب عنى

    تقبلى عذرى (:
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    sweet violet
    ------

    وانتي طيبه يا قمري.. ربنا يكرمك

    ولا يهمك ..

    :))
    Ranim Ayman said...
    قطتي الحلوة بقي عندها 18 سنة مرة واحدة ده علي كده انا صغيرة اويييييي يارب عمرك كلة مش 18 سنة الجين بس يكونوا حلوين لا كلة ان شاءاللة يبقوا حلوين من غير عياط او خنقات مع العيلة الغزيزة ويارب تدوم ساعدتك دوما وبجد كلنا بنتمني ذللك وربنا يخليكي ليا يا ثلوجيييييييي

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates