الأربعاء، 6 مايو 2009

كلام مش مهم


النهارده فتحت محفظتي الي مليانه ورق قديم

لقيت ورقه صغيره اوي وبيضا ..

ومكرمشه كمان ..

فتحتها ..

لقيت كلام كنت كتباه من سنه و شويه ..

كلام كنت بعزه اوي..

كلام دخل قلبي زي الصاروخ المستعجل ..

كلام عمري ما نسيته,,

ولا هنساه ..

كلام اول ما افتكرته ..

حسيت انه لخص ..

سنــه ..
ولخص كل حاجه فيها ..

وبضمير كمان ..

سنه .. عدي سنه ؟؟

كبيرت سنه من ساعتها ..

حاجات اتغيرت من ساعتها ..

ومع ذلك حسيت نفس الاحساس ..

نفس الاحساس الي حسيته من سنه ..

رغم ان الموقف كان ناقص ..

ضحكت .. ضحكه غريبه ..

كانت نتاج ..

حزن علي فرحه علي تذكر ..

علي مليون احساس تاني ..

كنت هعيط ..

بس ملقتش سبب لكده ..

رغم ان في الظروف العاديه ..

العياط عندي من غير سبب ..

لكن ماحبيتش ابوظ الاحساس..

عشان انا من سنه ماعيطش ..

ولقيت جنب الورقه دي ..

ورقه تانيه ..

فيها نتيجه الكويز بتاع اليوم ده ..

نفس اليوم ..

اجاباتي كانت ..

بتدل علي واحده غيري ..

عرفت ان فعلا سنه غيرتني ..

من واحده متفائله و شقيه ..

لواحده مكتئبه و شبه ماتت ..

وكمان كان تفكيري بيبي اوي ..

و كنت بتدلع كمان يومها ..

:))

ياه كان يوم حلو اوي ..

انا عارفه انه هيتعاد بشكل تاني ..

ويوم ما ..

ومحدش هيبقي ليه حاجه عندي

:)

4 Comments:

  1. Sweet Violet said...
    بغض النظر عن اللى كان فى الورقة ايه

    لكن انا حاسه فعلا من كلامك انه حاجة كويسة

    و بغض النظر بردو عن الاستنتاج بتاعى اللى مش عارفة صح ولا لأ

    ان شاء الله اليوم ده يتعاد تانى و يفضل طووول العمر مش ينتهى
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    sweety violet
    ------------

    اه هو فعلا كان حاجه كويسه جدا .. عندك حق في دي ..

    لكن موضوع انه هيرجع تاني

    i no think so 5ales

    ده الشكل الموضوع مات للابد اصلا :(
    Ranim Ayman said...
    بجدمبروككككككككك اانك اتغيرتي تعرفي هعمل ايه انا هأخد الورق وهصوره مليون تلاته تلاف مرة وهديهولك علشان كل متشوفي تحسيي بانك مبسوطه وانا هدفي في الحياة اسعادك تقبلي مرورييييييي


    تحياتي بنت خالتك الغزيزة مبتسمة دائما
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    roni
    -----

    هههههههه ماشي يا حبيبي ..

    مع ان الكلام الي كان في الورقه مكتوب عندي في طمنتاشر مليون مكان .. :))

    ربنا يكرمك يا حياتي و يسعدك علي طول يا ررررررررب

    موااااااااااااااااااااه

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates