الجمعة، 1 مايو 2009

قلبـــي


كده افضل بكتير ..

>>

sadbye.gif



16 Comments:

  1. lonely girl said...
    لا طبعا مش افضل ولا حاجه ..
    متنهيش وجود شئ ربنا ازجده فى حياتنا وتقولى افضل ..
    قلبك له مكانه ووظيفته اللى ربنا اوجده علاشانه ..
    مش معنى ان احنا بنسئ استخدامه ونوظفه غلطك اننا نحاول نلغى وجوده خالص ..
    حلى مش اهربى يا ثلوج ..

    كفايه كلام جد بقى ..
    مالك يا ثلوج يا حبى .
    اخر كام بوست ليكى يتسموا بالكاّبه ؟؟!!!!
    sh!ko said...
    :(
    بس بقى انا زعلانه جدا
    عشان انتى زعلانه عالطوول ليه يا ثلوج

    بجد انا حبيتك من عفويتك وتلقائيتك
    ومرحك ،، مش تبقى زعلانه عالطوول كده

    وادخلى اقرى البوست الجديد بتاعى
    هتلاقى تقريبا كلام ممكن كنت ارد
    بيه هنا بس مش عارفه بجد ارد
    على البوست :(
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    lonlyy girl
    ----

    انا عارفه ان ربنا ادانا القلب عشان نحب بيه .. ده غير النبض يعني :D

    لكن انا حاسه اصلا ان الحب العاطفي مالهوش لزمه

    وان انا ادوس علي قلبي و امنع الحب ..

    احسن مايجي ولد سوري يعني مايسواش

    ويدوس هوا :((((
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    shiko

    ----

    انا مبسوطه انك حبتيني ده شيء يشرفني و يسعدني جدا ..

    انا سعات والله بيني وبينك يعني .. بقول زمان الناس كرهتني ..

    وحسيت اني معقده .. :D

    اما موضوع الزعل يا بنات هو اني

    بس بمر بمرحله غريبه شويه عليا

    و مش عارفه اقرر حاجات في مستقبلي

    وبدأت اؤمن بحاجات غريبه..

    بتخليني ابقي مكتئبه علي طول

    لكن مرحله و هتعدي ان شاء الله

    ومتأسفه لو نكدت عليكوا يا حبايبي..

    :((
    ✿مَرْسَى الحُب✿ said...
    لا تجعلي مشاعرك أرضا يداس عليها بل سماء يتمنى الجميع الوصول إليها ..

    :)
    Sweet Violet said...
    !!!!!!

    لالالالالالالا مين قال ان كده افضل

    الانسان لو داس على قلبه هيكون حد قاسى و جاحد و ينفر الناس منه

    قمراية مش عارفة فى ايه بالظبط ولا ايه السبب البوست ده

    لكن اللى هقدر اقوله .. عيشى زى ماانتى باخلاقك و احساسك حتى لو حسيتى انك غريبه وسط اللى حواليكى
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    اني ملكه
    -------

    ما انا دست عليه عشان محدش يتجرأ و يدوس هو :))
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    فيولتيتي
    ------

    اولا ويلكم باك :))

    ثانيا : مش حكايه اني غريبه عن لي حواليا..

    انما حكايه اني مش مؤمنه بالحب نهااااائي ..

    بس كده :)))
    Ranim Ayman said...
    توتاااااااااااااااا ليه بس يا بنتي كده اصلا اول ما شفت الصورة قاعدة اضحك وبعدان قراءت الكلام اديقت اويييييييييي ليه بس كده
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    roniii
    -----

    معلش يا جميله بقييييييييي :(((
    Kiara said...
    لاااااااااااااااااااااا مش افضل طبعا

    بالعكسسسسسسسسسسسسسسسسسس قلبك تاج يزينك

    مهما قابلتي ناس خلي قلبك تاج ليكي اوعي تدوسيه
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    كيارا

    -------
    انا خايف يا كيارا انه يبقي عليا مش ليا

    بدل ما يبقي زينتي يبقي حاجه حد يستخدمها ضدي..:((
    Kiara said...
    يبقي نفس خوفي

    بس برده بلاش تدوسيه

    لانه غالي اوي
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    مش اغلي من زعلي اما حد يدوسلي عليه :((
    lady girl said...
    بجد مشوفتش مدونه بالجماااااااال ده
    بجد حاجه حلوه
    والصور والكلام كل حاجه فيها عجبتني بجد
    عجبتني موووووووووووووت
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    lady girl
    ------

    انتي الي جميله يا قمر عشان كده شايفه كل حاجه جميله

    المدونه احلوت بوجودك ووجود كل البنتات الحلوين دول

    :))

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates