الأحد، 22 فبراير 2009


دي باقه ورد اهداء مني ل((بندقه))

عشان هي بجد انسانه مشجعه .. وهي الي علي طول بتعمل لي كومنتس ع البلوج هنا.. وده شيء بيشجعني جدا.. وهي قالت لي علي كام حاجه كانت غلط في سيستم البلوج..وكمان عشان الحركه اللطيفه الي هي عملتها علي البلوج بتاعتها وحطت بلوجي وكتبت فوقها ((مدونه تستحق المشاهد))979017911.gif

بجد متشكره جدا يا جميله.. انتي انسانه جميله فعلا و تستاهلي اكتر من الورووود دي..wub.gifgiveroseaq3.gif

وكمان ماانساش بعد بندقه.. سويت فيوليت.. برده انسانه جميله بتشجعني هنا من خلال الكومنتس..وكمان من متابعي المدونه دائما..

بجد برده متشكره ليكي جدا يا جميييييييييييله..giveroseaq3.gifwub.gif

9 Comments:

  1. Sweet Violet said...
    ياجميلة انتى لا شكر على واجب

    هو فى شكر مابين افراد العيله ولا ايه ؟؟؟

    احنا هنا نعتبر عيله واحده فى بلوجر

    وبجد انا سعيده جدااا انى اتعرفت على المدونة بتاعتك

    دمتِ بكل حب و ود غاليتى (:
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    مرسي يا جمييييييله..

    ربنا يكرمك..

    بجد ردك روعه زيك..

    انا يسعدني جدا والله و يرفني اننا نكون عيله واحده و اصحاب و تفضلي ديما من زوار مدونتي..

    وياريت تفتحي لي مدونتك عشان انا كمان متابعه روائعك اول باول..

    ياقمرررر..:))
    Sweet Violet said...
    ازيك ياقمرايه ؟؟

    على فكرة انا فعلا ضايفه المدونة بتاعتك عندى على الريدر فى جوجل من وقت مادخلتها

    لانها بجد عجبانى جدااااا

    اما بخصوص المدونة اكيد مفتوحه ليك فى اى وقت ياجميلة

    صحيح سلامى لماما كتيييير و دى امانه على فكرة

    انا شوفت الكومنت بتاعها اللى انتى نزلتيه فى بوست

    ربنا يخليكم لبعض يارب

    تحياتى (:
    simply me said...
    ايه ده
    انا بجد مش مصدقه
    معقوله بوست عليا انا

    والله انت زى العسل يا ثلوج يا سكر انتى

    انا عنيا دمعت وانا بقرأ كلامك الجميل ده عليا
    كل ده انا والله ده بس من زوقك يا حبيبتى

    انا بجد ماعملتش حاجه خالص والله
    انتى مدونك فعلا رائعه من غير اى حاجه
    وانا بس حبيت الناس تشوفها لانها فعلا تستحق كده بمواضيعك المميزه واسلوبك الرقيق وروحك الهاديه

    وياريت تعتبرينى زى اختك ولو احتارتى فى اى حاجه اسئلينى انا تحت امرك

    شكرا شكرا شكرااااااااا على هديتك الجميله دى انا اعتز بيها جدا
    :)

    :lol:
    simply me said...
    معلش يا ثلوج لو كنت بتاخر عليكى بس هى ظروف كمبيوترى العزيز انه مش متوفر ليا لوحدى على طول

    عشان كده شفت البوست متاخر حبتين

    بس طبعا مبسوطه بيه جدااااااا

    ربنا يخليكى يارب
    :)
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    ماشي يا انسه فيوليت يا حبي..

    انا المدونه بتاعتك ماكنتش عارفه افتحها بس خلاص عرفت و هتفرج بقي ع الابداع:)

    وبخصوص ماما انا سلمت عليها ((اصلك قلتي امانه و انا بخاف ))

    :lol"

    ربنا يكرمك يا جميله
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    يا بندقه يا حببتي..

    دي حاجه قليله عليكو انتوا الاتنين..

    بجد انتوا الناس الوحيده الي بتزور مدونتي و بتسيب كومنتات تشجعني..

    انا اصحابي دخلوا هنا ميت مره محدش كتب حرف:S

    وانا من عادتي اما انبسط من حد لازم لازم اعبر له..

    وبجد ده اقل تعبير ليكوا يا حببتي..

    وعادي يا قمر لو اتأخرتي عادي جدا براحتك,, انا برده الكومبيوتر بتاعي

    مقسم ع 4

    :D

    ربنا يكرمك يا حبي..
    lonely girl said...
    كده يعمى علشان مش بدخل بقالى فتره تنسينى كده ..
    ماشى ماشى ..
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    لالالالا طبعا يا لونلي يا حبي انساكي ازاي بس

    :)

    لا ده البوكيه ده لكل حبايبي البنتات..

    (L)

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates