الأربعاء، 18 فبراير 2009

ذكريات محفوره من 17 سنه ونص..

عمري ما هنسي..او مره شفت فيها ماما..ايه عادي ..لسه فاكره ايه المشكله يعني..sleep.gif

عمري ما هنسي.. اول يوم كي جي.. و ادايه كنت فرحانه.. اصلي دخلت المدرسه بقي و دي في عرف الاطفال اول خطوه في عالم الكبار..
happy.gif

عمري ما هنسي..اول يوم رحت مدرسه الرضوان..كنت في تانيه ابتدائي بابا سبني ع الباب و دخلت المدرسه..المدرسه دي فيها طابور البنات فوق و الولاد تحت..ده كان وضع غريب عليا..فا وقفت تحت مع الولاد..واستغربت ازاي انا البنت الوحيده الي جات..لحد ما جات بنت اخدتني فوق..young.gif

عمري ماهنسي.. اول مره لبست فيها القميص البيج الجميل ده علي الدريل الزيتي..وبقيت في اولي اعدادي..وكمان فصلي في الدور الرابع..دور البنات الكبار..kab.gif

عمري ماهنسي ..اول فسفوسه طلعت لي في خدي و انا في تانيه اعدادي..وكانت وجعاني..00811.gif

عمري ماهنسي..يوم ما قلت ل لولو تعالي اعدي هنا بالعند في البت الي هناك دي..ولا يوم ما قلت لميمي نبقي صحاب..nesta.gif

عمري ماهنسي..يوم ما بقينا اربع صحاب في تانيه اعدادي..cheer.gif

عمري ما هنسي.. يوم ما لبست العبايه الكحلي و انا في اولي ثانوي و كتا ست اصحاب..
post-179-1137252825.gif
عمري ما هنسي.. ازاي بعد كده بقينا اكتر..039.gif

عمري ما هنسي..اما في تالته ثانوي حسينا اننا اكبر دفعه في المدرسه..msg-8251-1206659661.png

عمري ماهنسي..يوم ما دخلت جامعه عين شمس.. ولقتها كبيره اوي..مش زي المدرسه..blink2.gif

عمري ماهنسي..يوم ما لقيت ان في ناس كتير اوي بحبهم اوي..shy.gif

عمري ماهنسي..اول يوم امتحان في حقوق..انا كنت خايفه جدا..اللجنه كبيره اوي و معرفش بني ادم واحد هناك..وتلت تربعهم ولاد
blink.gif

عمري ما هنسي..اول يوم اخازه في نص السنه اما رجعت من امتحان الشريعه رشقت علي الكومبيوترmohareb.gif

عمري ماهنسي..ان الاجازه دي كانت اول اجازه اخرج كل يوم فيها ..yahoo.gif

_________

دي بعض الذكريات الي عمري ما هنساها.. طبعا في كتييييييييييييييييييييييييير اوي بس سر بقي..amr.gif

وطبعا زي ما لحظتوا ما كتبتش الذكريات المهببه..
mody.gif

2 Comments:

  1. simply me said...
    هييييييييييه
    انا اول تعليق فى المدونه كلها
    D:

    ياستى الف مبروك على المدونه اولا
    ثانيه بقى
    ايه كل البوستات دى
    كل يوم بوست احنا مانقدرش على كده

    اما بقى بوست الذكريات ده اقولك فيه
    كل ده فاكراه ....... ده انتى قلبك اسود اوىىىى

    هههههههه بهزر طبعا اوعى تزعلى

    هو اصلا مافيش احلى من زكريات المدرسه والطفوله دى
    انا لحد دلوقتى فاكره ماما لما كانت تودينى المدرسه فى ابتدائى وانا اعيط واقولها ماتسيبينيش

    بس زكريات حلوه
    ------------------------------
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    اولنا ده شرف ليا انك اول واحده تكتبي يا حببتي :wub:

    فعلا البوستات كتير .. اعمل ايه افكار بتيجي في وقت واحد ^_^

    وطبعا مش هزعل منك يا بنتي ازعل ليه ^^و

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates