الأحد، 4 أكتوبر 2009

tea party


دي تاني حفله شاي ليا ..اول حفله شاي كانت مع بنات خالتي واختي .. وكانت احلي حفله في حياتي .. انما دي .. مش حفله شاي بالزبط .. هي كانت فطار مع مامتي و صحباتها ..

كنت انا اصغر واحده ((بس انا مش صغيره يعني )) .. وبنت صاحبت مامتي قدي ,,

المهم كانت قعده لطيفه اوي .. انا عامتا مش بعد مع حد قد مامتي .. او تعاملي معاهم بيبقي خفيف ..

فالنهارده رحت كانت اول مره اعد معاهم كده .. كانوا ظرفاء اوي .. حبيت القاعده انتا بصراحه ..

وعرفت انا مامتي عرفت تنقي اصحابها biggrin.gif

اعدنا اتكلمنا في كذا حاجه .. اغلبها حاجات دينيه sleep.gif

بس كانت اعده لطيفه .. بجد عجبتني اوي .. وهما حابوني اوي و عاملوني كأني واحده منهم ( انا اصلا واحده منهم فعلا )cool.gif

(وانا اصلا واحده اتحب )sleep.gif

بجد بحبكوا يا صحاب مامتي يا سكر ..
rolleyes.gifwub.gif

6 Comments:

  1. Ranim Ayman said...
    ياربببببببببببببببببببببببتفرحي طول الوقت شكلك مش فاكرة حفلة الشاي اللي عملنها نستيها ولا ايه ههههههههههههههههه طبعا شحصية محبوبه وتتحبييييييييييييييييي هو في زي توتا


    تحياتي مبتسمة دائما
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    حياتي يا روني انتي علي طووووووووول رافعه معنوياتي يا روح قلبي موااااااه

    لا طبعا مش ناسيه هي دي حاجه تتنسي :d
    راء said...
    انا جييييييييييت وتعليقك ميتحسبش يعني انا التعليق التاني:P
    بجد نايس اوي انك تقعدي مع ناس اكبر منك وتسمعيلهم وتتعلمي منهم ده بيوسع العقل اكتر ويديكي وجهات نظر وفكر مختلف :)

    يارب دايما مبسوطة وبجد انتي انسانة تتحبي

    تحياتي يا قمراية
    رضوى
    lady girl said...
    بجد والله مدوووووووووونه أكثر من راااااااااائعه
    ببجد فيها أفكار حلووووووووووه جدا زيك ياقمر
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    رووووووضي ثانكس يا جمييييييله

    انتي التعليق التاني و الاول كمان لو تحبي :D
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    lady

    انتي الي جميله يا حبي ربنا يكرمك :)

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates