الجمعة، 7 أغسطس 2009

في حاجات كتير اكتشفت انها بتضايقني جدا .. 180px-Islambouli.gif

و بتخليني عاوزه اموت حد .. رغم ان الحاجات دي عاديه جدا .. biggrin.gif.. و بتحصل لكل الناس عادي ..

منها :

1- اما اروح فرح و حد يقول لي (( عقبالك )) الكلمه دي بتنرفزني جدا .. معرفش ليه .. بس بتغاظ اوي .. mad.gif

2- لما حد احكي له مشكله او حاجه مضيقاني ويقول لي ((معلش)) .. بتعصب علي الاخر .. يعني هو انا بحكي عشان سعادتك تقولي لي كده ,,
dry.gif

3-واما حد يجي قبل امتحان و اكون بذاكر ويقولي (( ربنا معاكي او شدي حيلك)) .. يعني خلاص هي دعوتك الي هتنجحني ؟؟

ولا انا مش بذاكر مستنيه حد يقولي شدي حيلك عشان اشده biggrin.gif

4-اما اخلص امتحان و حد يقولي ((ها عملتي ايه))؟؟ يعني ايه عملتي .. حليت .. ماهو اكيد مش هقول انا حليت غلط .. ما انا لو عارفه انه غلط ما كنتش كتبته blink.gif

5-اما اكون بعيط و ميته عياط و حد يقولي(( مالك انتي زعلانه و لا ايه)) .. لا عيني بتمطر يا خفيف mad.gif

6- او اي حد يقولي ((لا)) في اي وقت .. الحرفين دول مشلين معلين اوي بالنسبه لي ..
وهكذا .. سلسله تصرفات و كلمات بتضايقني و بتفقدني صوابي بجد اما بسمعها ..dead_man.gif

ارجو من الجميع ((الي يقرا ده يعني)) انه يتجنب انه يقولي كده .. وهذا لمصلحه الشخصيه .
. sleep.gif

4 Comments:

  1. sh!ko said...
    هههههههه
    على فكره انا زيك فى حاجات :D

    هو احنا الى مجانين ولا الناس ^_^
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    الناس طبعا يا حبي ^_^
    Ranim Ayman said...
    7agat mosh tadaya2 awy ya3ny aly bay3analha baykon asdo ya sal7ak aw yawasykyyyyy
    ¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ said...
    اه ما انا عارفه انهم مش قصدهم ازعل بس انا بزغل @:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates