الأحد، 3 يوليو 2011

رحلتي مع الاماني

كتير و احنا صغيرين اتسألنا من حد اكبر مننا "" ها بقي و ناويه تطلعي ايه اما تكبري ""


ولاني غير الناس كلها و دماغي متركبه غلط ,, فا انا مكانش عندي حلم من زمان و انا صغيره ,, و حتي اما كبرت ما حطتش حلم عشان اوصله ,, انما احلااااام ,,


بدأت احلامي مع التحاقي بالصف الاول الاعدادي ,, كنت عاوزه ابقي1- دكتوره اطفال عشان ادي الاطفال مصاصه و هما ماشيين من عندي ^_^


وبعدين وانا في تانيه اعدادي قلت ابقي 2- مدرسه اطفال كي جي عشان اربي الاطفال الصغيرين علي الاسلام ,,


وانا ف تالته اعدادي 3- كان عندنا قطه و ماتت بسبب جرح في رجلها ,, فا قررت ابقي 3- دكتور بيطري ,, عشان اعالج الحيوانات :))


بعدين دخلت اولي ثانوي ودرست الماني لاول مره ف حياتي و انبهرت جدا باللغه ,, فا قررت ادخل 4- ترجمه الماني

وبعدين دخلت تانيه ثانوي و حسيت ان اللماني صعب فا قررت ادخل 5- السن انجليزي ^^

بعد كده اخر مرحله بقي تالته ثانوي ,, درست علم نفس ,, و اتهبلت بجماله ,, 6- قررت ادخل علم نفس ,,


بعد كده جيه التنسيق ,,,, كليه حقــــــــوق عين شمس :D


وبعدين حولت و دخلت الجامعه الاميريكيه الاسلاميه :))


يعني كل احلامي راحت هباء و دمتمU_U


** لكن اقول كلمه حق ,, كليتي الحاليه هي اكتر كليه مناسبه ليا و لنظام حياتي


واكتر كليه فعلا بحبها جدا جدا جدا


والحمد لله مرتاحه فيها


ومن هذا نتعلم اننا مش عارفين الخير لينا فين وربنا وحده الي يعلم :)


وربنا بيحط كل واحد ف الي يليق معاه :)


حمد لله :)))))

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates